Бігборди

На сьогоднішній день, практично кожне місто, мегаполіс і невелике містечко має свої рекламні площини. Ми звикли їх називати щити, білборди, бігборди. Білборд — поняття, яке має декілька значень.

  • Білборд або рекламний щит — вид зовнішньої реклами у вигляді щита, що встановлюється зазвичай вздовж вулиць, трас.
  • Білборди виготовляють у вигляді закріплених на опорі рам, оббитих листами оцинкованої сталі або фанери, які покривають атмосферостійкими речовинами. З’явився цей термін у США, коли ряд компаній почали вивішувати свої рекламні плакати «білли» (звідси і назва «білборд») на дерев’яних конструкціях
  • Щити можна класифікувати за різними ознаками: кількість сторін з корисною інформацією (одно-, дво-, тристоронні, рідше чотиристоронні), взаємне розміщення цих сторін (плоскі, V-подібні, трикутні), розмір рекламного поля, зазвичай 6 × 3 метри, 4х8 м, 5х10 м ( у США використовуються великі формати — до 18,1 × 6,1 м). Бувають і менші щити 2х3 м, 3х4 мНайчастіше щит має дві сторони:
    • А — повернена до нас (у випадку, якщо рекламний щит справа);
    • Б — звернена до нас (у випадку, якщо щит зліва або посередині дороги).

    Як правило, розміщення на стороні «А» коштує рекламодавцеві дорожче. Одначе бувають і винятки

  • Матеріал для поклейки: папір Blue Back  (найчастіше сольвентний друк)
  • Останнім часом в формат 3х6 м представлені призатронами. Призматрон — щит, рекламна площина, яка складається із наборних трьохгранних сегментів.Стандартний розмір: 3×6 м. Матеріал для поклейки: папір Blue Back чи самоклеюча плівка.
  • Переваги використання рекламного носія:
    • Можливість в одній площині розмістити одночасно три рекламних зображення.
    • Обертання трьохграних сегментів призми привертає додаткову увагу.
    • Ефект бокового зору — рекламу бачить більша кількість людей.
    • Реклама розглядається як престижніша, зміцнює високий статус.

    Завдяки своїм оригінальним візуальним властивостям такі установки, як призматрон багаторазово збільшує віддачу від реклами в місцях найінтенсивнішого дорожнього руху без необхідності збільшення кількості рекламних носіїв. Цим вони вигідно відрізняються від статичних рекламних площин такого ж розміру.

  • Встановлення такого рекламоносія – в місті і поза межею населених пунктів, звичайно потребує дозвільної документації. Все це регламентується законом “Типові правила розміщення зовнішньої реклами”
  • Виготовлення білбодів, призматронів. і відповідно  їх монтаж на об”єкт здійснює компанія  VDVision. Маючи своє виробництво – розробка дизайну, друк постерів, а також поклейка постера на щит, ми т.ч. замкнули виробничий процес