Еко-сольвент, сольвент

Широкоформатний друк (широкоформатна поліграфія) принято вважати  більший за А0 формат 1189х841 мм. Виникнення широкоформатного друку стало можливим на початку 80-х років – в час розвитку комп’ютерної техніки. Тобто те. що не моли надрукувати поліграфічні машини стали друкувати широкоформатні прінтери (від print- друкувати (або плотери)

Сьогодні широкоформатний друк на рулонних матеріалах ділять на:

  •  друк пігментним чорнилом ( використовується тільки для інтер”єрного оформлення, має високу роздільну здатність 1440х2880 dpi)
  • друк еко-сольвентним чорнилом ( має  роздільну здатність 540-1440 dpi). ЕКОСОЛЬНТНИЙ вид друку  переважно для внутрішнього і частково для зовнішнього застосування. Перевага в тому, що він практично не має запаху, і,  при друці, навіть дрібний текст буде чітко читатись.
  • друк сольвентним чорнилом ( має роздільну здатність 360-720 dpi). СОЛЬВЕНТНИЙ або інакше кажучи широкоформатний друк для зовнішнього використання називається  тому, що має  запах сольвенту, невисоку роздільну здатність 360 -720 dpi, стійкий до зовнішнього середовища та соняшного проміння.
  • Саме дві останні позиції –  сольвент і еко-сольвент – стали надійними  і перевіреними  видами друку в рекламній індустрії.  Але слід сказати, що вже сьогодні набирає обертів застосування і УФ друк.
  • Отже, такий друк наноситься на:
  • Самоклеюча вінілова плівка –   біла, прозора, глянцева, матова ( Використовуються намотки шириною 1,00 м, 1,05 м, 1,26 м, 1,37 м, 1,40 м, 1,60 м та 2,00) вир-во ORACAL, ORAJET, Ritrama, Popi-Tape, Intercoat, MacTAC, LG.  Клеїться  на плоскі поверхні рекламних конструкцій, вивісок, вітрини(скло),транспорт і т.д. Але  в побуті  її принято називати “оракал”  або “друк на оракалі”, від назви відомого німецького виробника ORACAL, яку завозили ще за часів НДР. Вона настільки популярна, що Китай, Корея випускає свої аналоги, які звісно поступаються своїми характеристиками, але також широко використовуються у нас, здебільшого для  невеликих, короткострокових рекламних акції.
  • Плівка One Way Vision (перфорована плівка, тандартна ширина – 0,98 м, 1   ,07 м, 1,27 м, 1,37 м, 1,52 м) використовується для поклейки скляних прозорих поверхонь вітрин, брендування  громадського транспорту, і навіть для тонування  вікон. Друк наноситься на лицеву поверхню, а зворотня, завдяки перфорації, дозволяє бачити крізь себе
  • Банерне полотно – або банер, матове, глянцеве (розділяють за щільністю – буває від 300 до 600 г/м²,  за типом виготовлення – литий, ламінований) широко використовують як для малих конструкцій шитів, білбордів, так і великих – брендмаурів. Завдяки своїй невисокій вартості і швидкому виготовленні банер виконує роль як тимчасової рекламного носія, так і рекламної вивіски для бюджетних комерційних закладів. Зазвичай, по периметру банера набиваються т.зв. люверси – металеві кільця, які виконують роль технічних отворів для його зручного монтажу. Також банер при екосольвентному друці стає замінником дорогого холста: так ми друкуємо репродукції картин, географічних карт, державну символіку /див. стор. Для освітніх закладів/
  • Банер Flex – ідентичний литому банеру, але має спеціальний наповнювач та армування, які розсіюють світло. Цей матеріал застосовується для друку плакатів на світлові короби, лайтбокси, світлові площини вітрин магазинів, маркетів. І звісно термін придатності триває 1-5 р.
  • Банерна сітка – перфорована банерна тканина. Стандартна щільність – 270 г/м²  Відрізняється розмірами перфорації, завдяки чому пропускає повітря, витримуєчи вітрові навантаження. Характеризується високою розмірною стабільністю, стійкістю до УФ-випромінювання, хімічному впливу. Відноситься до важкозаймистих матеріалів. Банерна сітка, має такий же візуальний ефект, як і One Way Vision, але  не клеється, а обробляється люверсами. Застосовується для розміщення у вітринах, а також на фасадах будинків – брендмаури
  • Папір Back lite – напівматовий (або папір сіті, зазвичай ширина рулона 1.26 м) використовується для сіті-лайтів 1.2х1.8 м або для лайт-боксів зі змінними сюжетами, які мають внутрішню підсвітку. Нерідко цей папір використовують для друку великих афіш, карт, картин, оголошень і т. д. Цей носій рекламного зображення не стійкий до вологи, тому недовговічний.
  • Папір Blue back – матовий (або постер, ширина рулона 1,26 м, 1,6 м). Свою назву отримав за синю зворотню сторону. основне призначення – поклейка білбордів. Його друкуєть з великою краплею чорнила, зазвичай 8-10 частин і клеють на рекламоносії. Цей матеріал відносно стійкий до вологи, легко приймає нерівні форми щитів і експонується від 1-3 місяців при зовнішньому вмкористанні. Одначе ми нерідко використовуємо Blue back як фотошпалери: друкуємо при 720 dpi і брендуємо магазини, офіси, дитячі ігрові кімнати, і клеємо так, як і білборди. Ефект чудовий !
  • Текстиль знаходить все ширше застосування в зовнішній рекламі, особливо при виготовленні прапорів, художніх полотен, декорацій тощо. Весь текстиль можна розділити на просвітний та непросвітний. Перший забезпечує наявність зображення на зворотній стороні, у інших ця особливість відсутня, але вони забезпечують більшу насиченість зображення. Ці тканини зі спеціальним покриттям для різних видів друку комбінують в собі всі переваги – оригінальна текстура, м’якість, гнучкість, легкість та якість друку.
    Холст щільний матеріал з фактурною поверхнею, яка імітує художнє полотно. Полотно може складатися із натуральної основи або штучної основи, покритої спеціальним шаром, який дозволяє здійснювати високоякісний широкоформатний друк.

Кожен з цих матеріалів має здебільшого універсальне застосування, але досвіт показує, де і яким друком зробити це найкраще. Новітні технології приносять все нові і нові матеріали, і виробники звісно рекомендують,  а Рекламно-виробнича компанія VDVision як справжній пошуковець тестує ці носії, тим самим збагачуючи свій досвіт і запити своїх клієнтів.

Друкуйте в нас, тестуйте з нами – разом ми знайдемо свій колір !