Брендування транспорту

Брендування транспортних засобів або реклама на транспорті  вже сьогодні дуже пошириний спосіб позиціювання   і просування  товарів і послуг нашими клієнтами. Велика кількість контактів, порівнято зі стаціонарними рекламоносіями, дозволяє ефективно провести  рекламну кампанію при невеликій кільності т/з. Ефективніть її  доведенню не підлягає, при умові правельного креативного підходу. Тут слід розділити  ці поняття на:

Реклама на громадському транспорті – рухоме рекламне  зображенння привертає  більше уваги потенційних покупців товарів та послуг, ніж зображення, що розміщене стаціонарно. Крім цього, грамотно розпланована адресна програма дозволяє за допомогою невеликої кількості транспортних засобів ефективно провести рекламну компанію. Мінімльний термін оренди 6 місяців

 

Реклама на корпоративному транспорті –  привертає увагу потенційних клієнтів на зовнішній території за максимально короткий період. Брендування машин збільшує довіру до фірми та підвищує авторитет в очах клієнтів. Стильно оформлений фірмовий транспорт запам’ятовується та дозволяє формувати позитивний образ фірми та продукції. Реклама на корпоративному транспорті — це можливість виділитись серед конкурентів.

РВК VDVisin має великий досвід розміщення реклами на транспорті. Розробка дизайну, візуалізація, а також широкий вибір матеріалів під друк і поклейку – все це на наших виробничих площах. Ми уважно вивчаємо запити наших клієнтів, терміни і маршрути, особливості т/з, тип друку, аплікацію і т.д – всі ці складові стають для нас технічним завданням для виконання. Термін експонування прямо пропорційний вибраним матеріалам. Так для громадського транспорту мінімальний термін оренди становить 6 місяців, тому друк буде сольвентним без ламінації. Для корпоративного транспорту ми використовуємо друк з ламінацією, або аплікацію плівки Oracal 751 серії.

Ми наполегливо не рекомендуємо використовувати плівку китайського виробництва, а також ламінати для поклейки транспорту. Також виважено ставимось до плівки Oracal 641 серії. Це німецька плівка, але застосовувати її на транспорт не можна. ІІ технічні характеристика – рекламні конструкції. Не знання цих особливостей призводить до руйнування рекламного зображення  і рекламаціїї відповідно.